Basisbegroting

Verkeer en vervoer

2.2.3.4 Financieel terugkijken

Lasten per taakveld

Begroting na wijziging

Werkelijk

Verschil

2024

2024

2024

N/V

2.1 Verkeer en vervoer

12.683

12.126

-558

V

2.2 Parkeren

2.942

2.593

-349

V

2.3 Recreatieve havens

96

118

22

N

2.4 Economische havens en waterwegen

207

178

-29

V

2.5 Openbaar vervoer

-

-

-

Bedragen x 1.000 euro

Baten per taakveld

Begroting na wijziging

Werkelijk

Verschil

2024

2024

2024

N/V

2.1 Verkeer en vervoer

-686

-662

24

N

2.2 Parkeren

-48

-59

-11

V

2.3 Recreatieve havens

-15

-9

6

N

2.4 Economische havens en waterwegen

-169

-176

-7

V

2.5 Openbaar vervoer

-

-

-

Bedragen x 1.000 euro

Saldo per taakveld

Begroting na wijziging

Werkelijk

Verschil

2024

2024

2024

N/V

2.1 Verkeer en vervoer

11.997

11.463

-534

V

2.2 Parkeren

2.894

2.534

-360

V

2.3 Recreatieve havens

81

109

28

N

2.4 Economische havens en waterwegen

38

3

-36

V

2.5 Openbaar vervoer

-

-

-

Bedragen x 1.000 euro

Verschillen:
In de verschillenanalyse worden alleen de verschillen tussen begroting en werkelijkheid toegelicht die niet voortkomen uit kapitaallasten en de meerjarige incidentele projecten. Zie hiervoor de toelichting onder 2.2 Basisbegroting.

2.1 Verkeer en vervoer
Het voordeel wordt vrijwel volledig verklaard door lagere kapitaallasten en door de begrotingssystematiek van de meerjarige incidentele projecten.

2.2 Parkeren
Het voordeel wordt vrijwel volledig verklaard door de begrotingssystematiek van de meerjarige incidentele projecten.

Deze pagina is gebouwd op 07/04/2025 11:02:00 met de export van 07/04/2025 10:55:21